Олег Вергеліс про українську драму у мистецькому просторі початку третього тисячоліття та на сцені театру Саксаганського.

Автор:   ‡   Дата: 16 грудня 2016   ‡   Рубрика: Новини   ‡  

Олег Вергеліс14 жовтня  театр Саксаганського відвідав відомий театральний критик, мистецький оглядач, публіцист, заслужений журналіст України Олег Вергеліс.

Народжений у Білій Церкві, відомий діяч саме з рідного міста почав презентаційний тур своєї нової книги «Українська драма. Епізоди». Видання, присвячене пам’яті Богдана Ступки, відкриває «авторський погляд на тенденції, явища, образи, які визначають «температуру» нового сценічного часу». Пана Олега мали можливість послухати усі бажаючі та зацікавлені новинками українського театрального життя. На презентацію завітали заступник Білоцерківського міського голови Ольга Настіна,  працівники бібліотек, місцеві журналісти, письменники Білої Церкви і, звичайно ж, саксаганці. Презентація була цікавою та насиченою. Новинки та історія театрального життя в Україні початку ХХІ століття зацікавили усіх. Олег Вергеліс вміє захопити словом та тримати увагу слухача.

Після презентації критик переглянув виставу «Баба Пріся» відомого сьогодні українського драматурга Павла Ар’є у постановці молодого режисера-саксаганця Анатолія Зеленчука. Вистава, дія якої відбувається в Чорнобильській зоні, зіграна у День вшанування пам’яті ліквідаторів наслідків на Чорнобильській АЕС, була пройнята особливою атмосферою. Навіть, як сказав пан Вергеліс, античним пафосом. Взагалі він схарактеризував «Бабу Прісю» як виставу, яка «тримає» глядача, і позначена «правдою життя» у найвищому розумінні цього поняття. Такий відгук особливо приємний у світлі того, що критик надзвичайно любить цю п’єсу, знає її майже напам’ять та дружить з драматургом Павлом Ар’є.

Після вистави відбулася зустріч критика з акторами-виконавцями та режисером. Олег Вергеліс подякував творчому складу і керівництву театру за вибір матеріалу, якісну постановку і побажав підкорення нових вершин.

Тетяна Поліщук, керівник літературно-драматургічної частини театру



Залишити відгук